Наша держава з давніх-давен славиться вільними і мужніми, /Files/images/smapFF.pngпрацьовитими і добрими, сильними і самостійними українцями, які шанують традиції, звичаї та обряди.

Сьогодні, виховуючи дітей та молодь в умовах, коли вони пережили Революцію Гідності, вшанували героїв Небесної Сотні, стали свідками неоголошеної війни на Сході України, відчули глибину втрат, на державному рівні особливо акцентується увага щодо національно-патріотичного виховання дітей. Саме зараз ми повертаємося до споконвічних цінностей: утвердження любові до Батьківщини і людей, відродження духовності, моральності, бережного ставлення до природних скарбів і національних надбань нашого народу.

Патріотизм та національна свідомість закладені на генетичному рівні в наших пращурів і передаються з покоління в покоління. Теперішня ситуація сколихнула націю, підняла на надзвичайно високий щабель національно-патріотичну свідомість. Патріотизм у сучасному розумінні – це відчуття, що набуває особливого, піднесеного значення.

Саме виховання національних почуттів і патріотизму за допомогою відповідних заходів, історичної освіти, святкування визначних дат, популяризації національних міфів та символів; участі в різноманітних громадських акціях патріотичного змісту є одним із основних засобів згуртування української політичної нації.

Педагогічна та батьківська громада повинна чітко зрозуміти, що національно-патріотичне виховання молоді повинно починатися з маленьких дошкільнят, потім продовжуватися у школярів та тривати у майбутньому.

Головним фактором процвітання нашої держави є свідома, патріотично налаштована молодь, частина якої щороку поповнює лави науково-педагогічних працівників, державних службовців, юристів, політтехнологів . І саме нова українська генерація коректуватиме закони, змінюватиме і вдосконалюватиме суспільне життя та етико-моральні засади і розбудовуватиме соборну Україну.

Виховна робота школи – це система роботи, спрямована на виховання цілісної особистості учня, який має активну творчу й соціальну позицію, високі моральні якості, які постійно вдосконалює, вміє керувати своїм здоров’ям, прагне до знань і має певний достатній життєвий досвід, тобто готовий до суспільного життя. Національно-патріотичне виховання є гармонійною складовою загального виховного процесу підростаючого покоління.

У поточному навчальному році національно-патріотичне виховання здійснюватиметься за новою Концепцією національно-патріотичного виховання дітей і молоді. Особливу роль у вихованні підростаючого покоління відіграє діяльність педагога-організатора, оскільки він є тим фахівцем, який забезпечує організаційно-масову та культурно-освітню роботу в школі, активне дозвілля та відпочинок дітей, діяльність дитячих і громадських організацій, об’єднань, допомагає в плануванні їхньої діяльності на принципах добровільності, самостійності, гуманності і демократизму з урахуванням ініціативи, запитів і потреб учнів.

Кiлькiсть переглядiв: 267