Учнівське врядування в дії

2019-09-11

/Files/images/Без  без названия.jpg

Учнівське самоврядування – один із головних принципів діяльності шкільної спільноти. Суть його полягає у реальній участі дітей в управлінні класу, ліцею і ґрунтується на засадах гуманізму і соціальної рівності, взаємоповаги і взаємодопомоги, демократизму й коректності, співробітництва між дорослими і дітьми. Воно робить життя школи змістовним, насиченим, цікавим. Правильна організація учнівського самоврядування сприяє тому, що учні привчаються самостійно організовувати, планувати, оцінювати результати своєї діяльності.

Маючи діючу модель учнівського самоврядування, наш ліцей не тільки дає знання, а й виховує людину в дусі патріотизму, вчить добру, толерантності, порядності, відповідальності, ініціативності, взаємопідтримці. Зрозуміло, що наш складний час потребує виховання лідерів нової формації — ініціативних, компетентних, здатних мислити неординарно, генерувати нові ідеї та приймати нестандартні рішення. Саме учнівське самоврядування дає можливість учням практикуватися у входженні в соціальне середовище, у світ сучасного суспільства. Досвід багатьох років доводить, що учнівське самоврядування – це не лише самостійне вирішення різноманітних питань, а й самостійне виконання, проведення, планування різноманітних заходів, відповідальність за яких несуть самі лідери – учні. Суттєвими рисами, якими вони наділені є: гнучкість, активність, ініціатива, дисципліна, добровільність, креативність, вихованість. Ось чому головне завдання школи – знайти і підтримати учнівську молодь, чия життєва позиція спрямована на активну участь у громадському житті. Таке завдання постало перед учнівським колективом нашого закладу цього року: потрібно було провести вибори Президента Учнівської Думи.

Тому вересневий день і став дуже важливим у житті Костринського ліцею: відбулись вибори президента шкільної родини. Організували все, як і у дорослих виборах: бюлетені, скринька для голосування, протоколи, виборча комісія. Процедура виборів була витримана чітко. Кандидати Дагулич Діана, учениця 9 класу, та Ковач Олексій, учень 10 класу, виступили перед виборцями із своїми програмами, до створення яких підійшли творчо та відповідально. Із ними мали можливість ознайомитися як виборці, так і вчителі. Кандидатури на посаду президента були й справді гідними – активні учні ліцею, толерантні й виховані, справжні друзі й порадники. Тому й вибір для ліцеїстів був складний: кожен школяр обирав достойного. До списків виборців було внесено 76 осіб. Проголосувало 66 виборців. Найбільше голосів отримав кандидат Ковач Олексій – 42 голоси. І став переможцем та новим Президентом Учнівської Думи Костринського ліцею. Шкільні вибори - ділова гра, яка сприяє вихованню політично грамотного нового покоління, у якого буде відповідальність не тільки за свої вчинки, але й за всю країну в цілому.

Вітаємо Олексія Ковача з перемогою та бажаємо успіхів в організації роботи шкільного учнівського самоврядування! Бажаємо сил, натхнення, здійснення творчих мрій і відчуття радості від поезії життя, я також - нових ідей для процвітання нашого навчального закладу.

Новообраному президенту ліцею вручено перше посвідчення.

Також відкритим голосуванням обрано голів палат учнівського парламенту, кожна з яких має свої певні функціональні обов’язки та спільну мету: створити в школі атмосферу доброзичливості та зацікавленості у навчанні, сприяти не лише реалізації інтересів учнів, а і їхньому самовдосконаленню.

/Files/images/изображение_viber_2019-09-17_20-05-41.jpgНовий учнівський парламент розпочав свою роботу. І першим спільним проектом учкому став челендж у рамках Всеукраїнського тижня з протидії булінгу під хештегом #РазомПротиБулінгу.

/Files/images/изображение_viber_2019-09-16_20-14-55.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 1499