2019-10-25
Уже традиційно у нашому закладі у жовтні проводяться батьківські збори. Це своєрідна настановча батьківська конференція, до участі в якій запрошують усю школу: педагогів, батьків початкових та старших класів. Цього жовтневого дня батьківські збори розпочалися незвично: майже вся учнівська родина привітала своїх найрідніших батьків, бабусь чудовим веселим флеш – мобом.
А вже потім директор ліцею Олександра Яцуга запросила всіх до залу. Ці батьківські збори були сплановані у дусі інновацій – відкритий діалог учасників освітнього процесу. Інтерактивні батьківські збори насамперед ґрунтуються на принципі партнерства та діалогу. Сенс полягає в тому, щоб не нав’язувати учасникам погляди вчителів, а спонукати шукати власний вихід із ситуації, знайомитись та вчитись взаємодіяти колективом.
Спочатку всі зустрілися у вестибюлі, де директор привітала батьків і презентувала освітні послуги та плани на навчальний рік. Потім батьки довідалися про роботу їдальні, рейси шкільного автобуса, організацію роботи гуртків у закладі, заняття у спортивній залі з вчителем фізкультури, керівниками гуртків і секцій. Олександра Василівна наголосила, що завдання школи – показати, що в ній безпечно, тут навчають та розвивають здібності дитини. Директор акцентувала увагу на інформації для батьків в контексті зростання особистості школяра, адже саме задля цього діти і приходять до школи.
Згодом було проведено анкетування батьків щодо їх пропозицій, нових ідей для адміністрації та педагогічного колективу закладу. Також для батьків адміністрація підготувала пам’ятки щодо виховання дитини.
Олександра Василівна відмітила, що головна мета роботи ліцею – спілкування батьків із закладом освіти в контексті шкільного життя їхньої дитини. Сьогодні інші діти, інше суспільство. Ми маємо чути і довіряти одне одному. Навчитися визнавати помилки, періодично проводити з батьками анкетування, щоб вимірювати температуру настроїв, вподобань чи розчарувань учасників освітнього процесу.
Педагогічному колективу треба далі працювати так, щоб батьківські збори не відлякували батьків, а мотивували на партнерських засадах з освітянами виховувати дітей, щоб запрацювали ці нові пропозиції, щоб з’явилися нові ініціативи. Директор запропонувала запровадити індивідуальні зустрічі з батьками і цікаві форми взаємодії з ними, не боятися іти на відкриті дискусії, проводити тренінги, де вони могли б знайти відповіді на різні питання.