Розвиток початкової школи в контексті завдань НУШ: рік другий

2020-02-17

/Files/images/1_nush/DSC00386.JPG

Життя – це постійний ланцюг змін. Зміни є скрізь. Разом зі змінами в усіх сферах життя змінюємося і ми, змінюються і діти.

Виклики часу зумовили й зміни в освітній галузі. Адже на сучасному етапі розвитку суспільство ставить перед освітою нові цілі. Як завжди реформа освітньої галузі розпочинається саме з початкової школи. Що ж відбувається нового в початковій школі і хто ламає освітні стереотипи? Саме ці та інші питання обговорювалися на засіданні педагогічної ради «Розвиток початкової школи в контексті завдань НУШ: рік другий», яке відбулося у Костринському ліцеї 14 лютого 2020 року.

Роботу педагогічної ради розпочала директор закладу Яцуга О.В., яка зазначила, що працювати за новим стандартом інколи непросто, але неймовірно цікаво, адже у кожного вчителя з’явився простір для творчості та самовираження.

У ХХІ столітті учитель перестає бути єдиним джерелом знань, а отже – він повинен опанувати нову роль. З ретранслятора він має перетворитись на помічника, ментора дитини, який супроводжує її у процесі пізнання і досліджує світ разом із нею. Учитель і дитина – це партнери. Оскільки головна ідея Нової української школи – навчання, побудоване на компетентностях, і ми, вчителі, повинні зробити так, щоб у новій українській школі було приємно навчатись, і школа давала учням не тільки знання, а й вміння застосовувати їх у житті.

Як нелегко бути першокласником та вчителем НУШ, відтепер знають всі вчителі нашого закладу. Кожному педагогу була надана можливість відчути себе учнем початкової школи та поринути в атмосферу творчості, змагання та задоволення.

Вчителі початкової школи та вихователі групи продовженого дня поділилися власними творчими ідеями та продемонстрували різні форми, методи роботи на уроках та в позаурочний час, які допомагають розвивати й активізувати творчу діяльність кожного учня.

Вчителька 2 класу, Ковач О.В., провела короткий екскурс досягнень своїх вихованців, починаючи з 1 класу. Оксана Василівна наголосила, що завдяки кропіткій праці вдалося досягнути вагомих результатів як в навчанні, так і в згуртованості та співпраці учнівського колективу. Педагог поділилася методикою та практикою проведення „Ранкових зустрічей”.

Повханич В.В. ознайомила присутніх з технологією «Шість цеглинок». Вчителька зазначила, що ця технологія навчання допомагає учням тренувати пам’ять, розвивати моторику і творчо мислити. Через гру вони вчаться вирішувати різні проблемні завдання, логічно та критично мислити.

Вчителька 3 класу Реган М.І. презентувала досвід використання методу «Шість капелюхів» на уроці літературного читання. Марія Іванівна наголосила, що ця психологічна рольова гра допомагає розглянути одну і ту ж проблемну ситуацію з 6 незалежних одна від одної точок зору. Це дозволяє сформувати найбільш повне уявлення про предмет дискусії та на логічному й емоційному рівнях оцінити переваги і недоліки.

Клецко Л.І., вчителька 4 клас, поділилися таким прийомом навчання як «Фішбоун» та провела практичну роботу у групах. Адже обов’язковим завданням для вчителя майбутнього буде навчити учнів саморозвиватися — досліджувати факти і вчитися їх використовувати.

Вихователь групи продовженого дня Дуб В.Ф. представила учасникам низку цікавих та повчальних ігор екологічного спрямування. Адже саме із раннього віку закладається любов до природи, навколишнього середовища, рідного краю, Батьківщини та охорона й збереження природних надбань.

Вихователь ГПД Кирик Л.О. презентувала різні завдання та ігри, які допомагають учням не тільки повторити уже вивчений, а й краще запам’ятати й засвоїти новий матеріал.

На засідання педагогічної ради була запрошена завідуюча Костринського ЗДО Бельо М.М., яка поділилася думками щодо сучасного погляду на готовність дітей старшого дошкільного віку до Нової української школи. Наголосила, що однією з актуальних проблем сучасної освіти є підготовка дітей до школи. Надзвичайно важливо зробити безболісним для дитини перехід від однієї вікової сходинки до наступної, максимально зблизити умови розвитку, виховання і навчання старших дошкільників і молодших школярів. Для цього потрібно планувати екскурсії до школи, відвідування уроків, спільні з першокласниками розваги, а школярів початкових класів запрошувати в дитячий садок задля зустрічі з випускниками дошкільного закладу.

Робота педагогічної ради була організована на високому професійному рівні. Проведені заходи були сучасними, нестандартними, цікавими та пізнавальними. Учасники засідання брали активну участь у всіх формах роботи, запропонованих колегами. Вони отримали позитивні емоції та нові знання.

/Files/images/1_nush/DSC00368.JPG/Files/images/1_nush/DSC00378.JPG
/Files/images/1_nush/DSC00386.JPG/Files/images/1_nush/DSC00389.JPG
/Files/images/1_nush/DSC00391.JPG/Files/images/1_nush/DSC00395.JPG
/Files/images/1_nush/WP_20200214_11_53_20_Selfie.jpg/Files/images/1_nush/WP_20200214_12_12_00_Selfie.jpg
/Files/images/1_nush/WP_20200214_12_12_20_Selfie.jpg/Files/images/1_nush/WP_20200214_12_13_16_Selfie.jpg
/Files/images/1_nush/DSC00398.JPG/Files/images/1_nush/DSC00399.JPG
/Files/images/1_nush/DSC00400.JPG/Files/images/1_nush/WP_20200214_12_20_44_Selfie.jpg
/Files/images/1_nush/DSC00404.JPG/Files/images/1_nush/DSC00410.JPG
/Files/images/1_nush/WP_20200214_12_41_07_Selfie.jpg/Files/images/1_nush/WP_20200214_12_52_13_Selfie.jpg
/Files/images/1_nush/WP_20200214_12_55_51_Selfie.jpg/Files/images/1_nush/WP_20200214_12_54_30_Selfie.jpg
/Files/images/1_nush/DSC00419.JPG/Files/images/1_nush/DSC00423.JPG
/Files/images/1_nush/DSC00425.JPG/Files/images/1_nush/DSC00428.JPG
/Files/images/1_nush/DSC00430.JPG/Files/images/1_nush/DSC00432.JPG
/Files/images/1_nush/DSC00440.JPG/Files/images/1_nush/DSC00437.JPG
/Files/images/1_nush/DSC00370.JPG/Files/images/1_nush/DSC00443.JPG
Кiлькiсть переглядiв: 30