Дистанційна педрада «Розвиток екологічної свідомості учнів та формування сталих світоглядних орієнтирів особистості»

2020-04-29

/Files/images/_a_molod/images (3).jpg

Освітній хаб закладу: можливості освітян в умовах карантину

/Files/images/_a_molod/dystantsyonka-18-1-e1584975083843.gif

Наше сьогодення - епоха бурхливого розвитку цивілізації, а тому потрібно ресурси існування раціонально використовувати для потреб суспільства. Одним із завдань закладу є формування екосвідомої особистості.

Концепція Нової української школи передбачає створення сучасного освітнього середовища, яке забезпечить необхідні умови, засоби й технології для навчання та виховання учнів, співпраці вчителів та батьків.

Політика виховної діяльності нашого ліцею базується на педагогіці партнерства. А однією з десяти ключових компетентностей Нової української школи є екологічна грамотність учнів, а саме: уміння розумно та раціонально користуватися природними ресурсами в рамках сталого розвитку, усвідомлення ролі навколишнього середовища для життя і здоров’я людини. Тому важливим напрямком роботи ліцею є виховання екологічно-компетентного учня і формування екологічної культури всіх учасників освітнього процесу.

Гармонійний розвиток дитини загалом і екологічне виховання зокрема спирається на систему знань, яка включає елементарні знання про біосферу, ноосферу, суть речей і явищ (жива природа – рослини, тварини, людина і нежива природа), про екологічний простір, здоров’я, життя, рух – основні початки природознавства.Особливе значення в цій системі займають знання про людину, як частину природи, як найрозумнішу істоту, від якої значною мірою залежить збереження природного розмаїття..

/Files/images/_a_molod/images (2).jpg

Щоб знання перейшли в споживчо-мотиваційну сферу особистості дитини, необхідно зробити засвоєння цих знань емоційно забарвленими радістю від зустрічі з природою, відчуттям причетності, єднання з нею, емпатією, любов’ю до рідної землі, прагненням глибше пізнати природу, відчуттям відповідальності перед нею.

/Files/images/_a_molod/Без названия (1).jpgСьогодні вчителі й учні працюють дистанційно, а тому протягом квітня педагоги закладу долучилися до проведення педагогічної ради у формі дистанційного майданчика на платформі Google Classroom, яку згідно з планом роботи закладу провела заступник директора з виховної роботи Маріанна Михайлівна Планчак.

Структура педради -онлайн дала змогу анонсувати аналітичний матеріал та презентувати креативні і творчі ідеї всіх учасників освітнього закладу: створення хмари слів на екологічну тематику за допомогою Word Art, педагогічний Х-фактор «Веселка творчості»-робота ініціативної групи, дискусійне чаювання "Родзинки досвіду" , рефлексія онлайн - спільне написання екологічної казки «Зернятко доброти» , виконання вправи на креативність поглядів.

Всіх учасників було залучено до процесу обміну досвідом, формування висновків, створення певного результату - педагогічного кейса, де кожен зробив індивідуальний внесок: обмінявся ідеями, знаннями, способами діяльності.
/Files/images/_a_molod/Без названия (2).jpg

/Files/images/_a_molod/images.jpg

Відомо, що екологічне виховання – це інформаційно – просвітницька робота, проєктна та дослідницька діяльність, пізнавальні справи, заходи валеологічного спрямування, трудові операції , акції. Такими новими креативними досягненнями обмінялися педагоги, презентуючи власні напрацювання.

/Files/images/_a_molod/БЕРЕГТИ ПРИРОДУ.jpeg

Кiлькiсть переглядiв: 1773