Методична студія «Форми активного навчання на уроках гуманітарно-естетичного циклу»

2024-03-25

/Files/images/_a_molod/a/pedrada/мр.jpg

22 березня 2024 року в Костринському ліцеї відбулося чергове засідання професійної спільноти вчтелів гуманітарно-естетичного циклу. Форма проведення – методична студія «Форми активного навчання на уроках гуманітарно-естетичного циклу», яка дала змогу в невимушеній атмосфері обговорити нагальні проблеми освітнього сьогодення. Відбувся обмін досвідом щодо зміни освітнього середовища відповідно до вимог часу. Насамперед - це зміна ставлення до дитини: повага, увага до неї та прагнення знайти оптимальний спосіб для її ефективного навчання.

Нова українська школа – це освіта нових сенсів, дитиноцентризму і поваги до кожної людини. Головна її ідея – компетентнісне навчання. Це означає, що учні не просто набувають знань, а вчаться використовувати їх на практиці й опановують навички.

Учителі Костринського ліцею ставлять перед собою завдання організувати навчання так, щоб була цікава, практикоорієнтована, безпечна і дружня до дитини школа. З цією метою обговорено освітній процес НУШ: наскрізні вміння та інструменти розвитку та оцінювання наскрізних умінь. Мова йшла про дітей Нової української школи: хто вони і як їх навчати. Змінилося також бачення вчительської ролі в житті учнів: з людей, які вкладають у них знання, перетворилися на тих, хто спрямовує дітей у самостійному здобутті знань, тобто вчителі стали фасилітаторами й модераторами освітнього процесу.

Виконуючи практичне завдання, педагоги ще раз переконалися в тому, що реформування освіти сьогодні має глибоке національне підґрунтя, адже дитиноцентричність, школа радості В. Сухомлинського, який наголошував, що ми навчаємо дітей для життя і потрібно формувати в них життєві уміння, які допоможуть розвиватися, – це і є педагогіка партнерства, що покладена в основу нової концепції освіти.

У рамках засідання проведено також батл цікавих методів і прийомів, який засвідчив, що педагоги опанували нові методи оцінювання; розвиток компетентностей; організацію групової роботи в класі; забезпечення комфортного середовища для учнів; діяльнісний піхід.

Кiлькiсть переглядiв: 58