Тиждень біології та географії

2015-04-03

/Files/images/P4010020.JPG

З 30.03 по 03.04. у нашій школі був проведений тиждень біології та географії.

У понеділок учні 5 класу були активними учасниками гри «Природничий марафон». Гра сприяла розвитку пізнавальної активності учнів, стимулювала творчі процеси їхньої діяльності. Під час гри відбулося багаторазове повторення природничих понять та їх осмислення. На перерві учні розглядали плакат «Стоп-кадр», який ілюстрував цікаві моменти з життя тварин.

У вівторок учні 8 класу були учасниками зоовікторини , яка присвячена птахам, а також науці, що зветься орнітологією. Гра створила атмосферу здорового змагання. Учні мобілізували всі свої знання по вивченій темі «Клас Птахи». Також учні школи мали змогу заочно познайомитися з 10 найкрасивішими водоспадами світу .

Учні 5,6,7 і 10 класів (в середу) організували свято «Зустріч птахів». Діти протягом заходу працювали під гаслом: Не просто слухати, а чути. Не просто дивитись, а бачити. Не просто відповідати, а міркувати. Дружно і плідно усім працювати. В ході вікторин учні, крім балів, отримали солодкі призи. А учні 5-6 класів ще й підготували для демонстрації власні дитячі проекти на теми «Квіти», «Опале листя:користь чи шкода?», « Де ми втрачаємо воду?».

Четвертий день тижня присвячений екології. Була організована виставка книг на природоохоронну та екологічну тематику. І цього ж дня учні заочно подорожували сторінками Червоної книги. Плідним виявився і конкурс «Кращий кімнатний вазон».

П’ятий день тижня був приурочений здоров’ю. Був представлений інформаційний бюлетень «Здоровим будь!» та виставка учнівських малюнків «Ми-проти» .

Кожен учень протягом тижня біології та географії відчув плече колективу і зрозумів, що його знання є корисними і він зможе їх застосувати в будь-якій життєвій ситуації.

Нетрадиційність форм проведення позакласних заходів під час тижня біології, добровільна участь у ньому, відсутність жорстких обмежень у часі дають змогу педагогу та учням досягти вагоміших результатів, ніж на звичайному уроці. Адже масовим заходам властиві піднесеність, урочистість, яскравість. Вони залишають значний слід у свідомості й почуттях дітей, відтак мають велику навчально-пізнавальну та виховну цінність.

Отже, біологічний тиждень охопив велику групу учнів і є дуже дієвою формою роботи.

/Files/images/P4020013.JPG/Files/images/P4020004.JPG/Files/images/P4020006.JPG
/Files/images/P4020023.JPG/Files/images/P4020015.JPG/Files/images/P4020007.JPG
/Files/images/P4020026.JPG/Files/images/P4030038.JPG/Files/images/P4030041.JPG
/Files/images/P4010011.JPG/Files/images/P4010007.JPG/Files/images/P4030042.JPG
/Files/images/P4010013.JPG/Files/images/P4010016.JPG/Files/images/P4010020.JPG
Кiлькiсть переглядiв: 1743