2018-04-20
20 квітня відбулася профорієнтаційна зустріч учнів 8-11 класів нашого закладу з військовослужбовцями відділу прикордонної служби «Великий Березний» .
Мета поїздки : профорієнтаційна робота, ознайомлення з побутом військових та бойовою технікою захисників кордону, формування практичних навичок , підготовка до участі у військово-патріотичній грі «Джура».
Учні з цікавістю слухали розповідь Назара Валентиновича Кондратєва, який зустрів запрошених та розпочав виступ, наголосивши, що професія військовослужбовця є актуальною та перспективною. Військовослужбовець проводив майстер – клас і окремо зупинився під час розповіді на заходах безпеки при поводженні зі зброєю та боєприпасами. Старшокласникам розповіли про прикордонний підрозділ та ознайомили з його історією. Хлопці та дівчата мали змогу отримати теоретичні знання та практичні навички- відпрацювати один із нормативів з вогневої підготовки – розбирання та складання автомата Калашникова. Ця тема є однією з важливих у вивченні предмета «Захист Вітчизни».
Після екскурсії територією школярі отримали чимало позитивних вражень. Старшокласників найбільше зацікавив огляд техніки: квадроцикла, снігохода, мотоциклів.
Гостинність господарів - прикордонників та дружня співпраця Центру зайнятості з закладами освіти заслуговує на щиру вдячність вчителів та учнів нашого закладу за організацію і проведення навчально-практичної зустрічі.
У цей же день Великоберезнянським районним центром зайнятості була організована та проведена професіографічна екскурсія для учнів Костринської ЗОШ-інтернат ІІ-ІІІ ступенів на ТОВ «Березнянка». Наприкінці навчального тижня діти прийшли ознайомитися із виробництвом.
Метою проведення даного заходу є знайомство учнів із специфікою роботи фабрики, її матеріально - технічною базою, умовами та оплатою праці , інформування присутніх про особливості проходження стажування на виробництві. Для старшокласників було організовано екскурсію швейними цехами підприємства . Учні з великою зацікавленістю спостерігали за роботою швачок .
Цей день був наповнений враженнями від екскурсії . Адже, «Березнянка» – швейна фабрика з європейськими реаліями.
Діти мали змогу прослідкувати всі технологічні процеси пошиття чоловічих штанів: від роботи принтера до готової упакованої продукції. Лекала, викроєні деталі, швейні машинки, прасування і комплектування штанів – все викликало цікавість і захоплення. Вони не тільки все побачили, але й зробили безліч незабутніх фотознімків.
Чимало підприємств до свого найвищого успіху йшли кілька десятиліть, але є й такі, які за короткий час досягли успіхів у своїй сфері. «Саме дружній колектив професіоналів та вміла організаторська робота керівників є одним із секретів успіху «Березнянки», – вважає Тетяна Гопко . - Крім того, велику роль в успішній історії підприємства відіграли такі чинники, як попит на якісний одяг на європейському ринку, а також те, як підприємство зарекомендувало себе для замовників. Тож, можливо, купуючи штани в будь-якому брендовому магазині Європи, можете натрапити на одяг, виготовлений на рідній ужанській землі», - усміхається, промовляючи Тетяна Василівна.
Вражає те , що, незважаючи на зайнятість, тут завжди раді вітати підростаюче покоління.
Колектив нашого закладу дякує за привітність та пам’ятну зустріч.
На прохання керівника нашого навчального закладу Яцуги О.В. для учнів у рамках Дня відкритих дверей була проведена оглядова екскурсія «Світ професій та шляхи вибору професії» у приміщенні центру зайнятості.
Школярам розповіли про службу зайнятості, про основні види надання послуг населенню. Одночасно діти ознайомилися з основами роботи фахівців соціальної сфери. Підвищений інтерес у школярів виявився до інформаційного сектору, в якому їхнїй увазі було представлено інформаційно-довідкові матеріали з описом професій. Надалі робота з учнями проходила в інформаційному класі, де начальник Центру зайнятості Тисянчин Світлана Василівна та Новак Наталія ознайомили дітей з історією виникнення професій та постійним їх збільшення у зв’язку зі змінами характеру та змісту праці. Працівник Центру детально розібрала з учнями усі пункти основної формули вибору професій «Хочу. Можу. Треба», зупинялися на обов’язковому питанні "Як знання навчальних закладів регіону та їхні пропозиції потрібні майбутнім абітурієнтам".
Також учні домовилися про тестування за допомогою Диференційно-діагностичного опитувальника інтересів (ДДО) на визначення нахилів до типу професій, дізналися про можливість вивчити себе за допомогою інших тестів на самовизначення та визначити рівень індивідуально - психологічних особливостей у рубриці «Пізнай себе» на інтернет-сайті.